عشق لعنتی...
عشق زیباست اگرپاک وبی ریا باشد همانند تو عزیزم

چهار شنبه 2 مرداد 1392
ن : maryam_m

عشق لعنتی...

 

شنیدیم٬ میگن:

 

وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه ،
یعنی واقعن دوسش داره...

اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه ،

یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه ....



نظرات شما عزیزان:

Alireza
ساعت14:12---23 شهريور 1392
سلام وبلاگه عالی داری
موفق باشی
بازم سر بزن


سمر
ساعت16:36---17 شهريور 1392
من به این جمله شک دارم

mahanii
ساعت23:07---2 مرداد 1392
همه چیز تقصیر تو نبود ، من هم مقصر بودم که احمقانه باور کرده بودم بودن در عین نبودنت را …
این کلمات از نبودنت می آیند
خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟


azarbad
ساعت17:12---2 مرداد 1392
مریم جون خیلی قشنگ بود.به وب منم یه سری بزن...
ذهن زیبا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس maryamgoli292.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.